Türkiye Barolar Birliği Dergisi 138.Sayı

344 Duygusal Zekâ ve İş Stresi Üzerine Bir Uygulama: Erzurum Barosu Avukatları Örneği Kağıtçıbaşı Çiğdem, Yeni İnsan ve İnsanlar, İstanbul: Evrim Yayınevi , 1999, s.204. Kaya M. Dursun, Güzel Dilşad, Çubukcu Betül, “Ilıca Şeker Fabrikası Çalışanlarının İş Memnuniyeti, Ergonomik Çalışma Koşulları ve İş Stresi Yönünden İncelen- mesi”, Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi , 2011, C.25, S.2, s.54. Koçak R., (2002). Aleksitimi: Kuramsal Çerçeve Tedavi Yaklaşımları Ve İlgili Araştır- malar. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi , Cilt:35 Sayı:1-2. Mumcuoğlu Özlem, “Bar-On Duygusal Zekâ Testi’nin Türkçe Dilsel Eşdeğerlik, Güve- nilirlik ve Geçerlik Çalışması ” Yüksek Lisans Tezi, Marmara Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, 2002, s.50. Önen Ayşem Seda, “Öğretmen Adaylarının Kişilik Özellikleri Ve Duygusal Zekâ Dü- zeylerinin Stresle Başa Çıkmalarına Etkileri”, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakül- tesi Dergisi , 2012, C.42, S.42, s.312 Özdamar Kazım, Paket Programlar ile İstatiksel Veri Analizi-1, Kaan Kitabevi, Eski- şehir, 2004, s. 500. Stephen P. Robbins, T., Judge A. (2015). Örgütsel Davranış, 14. Basımdan Çeviri, No- bel yayınları. Şahin Hisli, Nesrin Güler, Murat Basım, H. Nejat, “A Tipi Kişilik Örüntüsünde Bilişsel ve Duygusal Zekânın Stresle Başa Çıkma ve Stres Belirtileri ile İlişkisi”. Türk Psi- kiyatri Dergisi , 2009, C.20, S.3, s.244. Topuz Hatice, “The Relationship Between Leadership and Emotional Intelligence: A Proposed Development Model for Enhancing Leadership Qualities Among the Officers in the Turkish Navy”, Deniz Harp Okulu Komutanlığı, Deniz Harp Bili- mi ve Mühendisliği Enstitüsü, Yüksek Lisans Tezi, 2005, s.23. Ural Ayhan, (2001). Yöneticilerde Duygusal Zekânın Üç Boyutu, Dokuz Eylül Üniversi- tesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , Cilt: 3, Sayı:2.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTQ3OTE1