Türkiye Barolar Birliği Dergisi 155.Sayı
328 Birey-İdare İlişkisi Bağlamında İyi İdare Hakkı ve Türk Pozitif Hukukundaki Görünümü Bonomo Annamaria, “İyi İdare İlkesi ve İdarenin Sükûtu”, (Çev. Nuray Sümer), Dokuz Eylül Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi , Y. 2019, C. 21, S. 2, ss. 953-975. Caniklioğlu Meltem, “Çağdaş Demokrasi ve Çağdaş Devlet Üzerine Düşünceler”, Prof. Dr. Seyfullah Edis’e Armağan, DEÜ Rektörlük Matbaası, Y. 2000, ss. 93-115. Çal Sedat; “İdari Usul Kanunu ve Bilgi Edinme Hakkı Gereksinimi Üzerine”, Ankara Barosu Dergisi , Y. 2012, S. 2, ss. 149-168. Çebi Buğdaycı Melike Özge, “İdari Usul ve Dinlenilme Hakkı”, Yıldırım Beyazıt Hukuk Dergisi , Y. 2016, S. 1, ss. 25-46. Çokkaş Yakup, “Dönüşen Yapısı İtibariyle Devlet Denetleme Kurulu”, İzmir Barosu Dergisi , 2019, Y. 84, S. 2, ss. 85-125. Deniz Bahar Yeşim, “Avrupa Birliği Hukukunda Temel Haklar ve Avrupa İnsan Hak- ları Sözleşmesi Sistemi ile Etkileşim”, TBB Dergisi , Y. 2011, S. 97, ss. 49-74. Dursun Hasan, “İdari Usul ve Şekil İlkeleri ile Genel İdari Usul Kanunu Ön Tasarısı- na Eleştirisel Bir Yaklaşım”, Türk İdare Dergisi , 2007, Y. 79, S. 456, ss.219-244. Karahanoğulları Onur (Çev.), “Avrupa Konseyi Bakanlar Komitesi’nin İyi İdare Ko- nusunda Üye Devletlere Cm/Rec (2007)7 sayılı Tavsiye Kararı”, Danıştay Dergisi, 2007, Y. 37, S. 116, ss. 1-10. Karakul Selman, “İyi Yönetim ve İnsan Hakları İlişkisi Üzerine Değerlendirmeler”, Ombudsman Akademik Dergisi , Y. 2018, Kamu Hizmetlerinde İyi Yönetim İlkeleri Özel S. 1, ss. 27-55. Koçak Süleyman Yaman, “Kamu Yönetiminde Açıklık İçin Bilgi Edinme Hakkı”, Sel- çuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , Y. 2010, S. 23, ss. 115-125. Kuntbay İhsan (Çev.), “İdarenin İşlemleri Karşısında Bireyin Korunması Hakkında Karar”, AB Bakanlar Komitesi Kararı, Amme İdaresi Dergisi , 1978, C. 11, S. 4, ss. 3-11. Kurt Hayrettin, “İdari Yaptırımlara Karşı Güvenceler”, Gazi Üniversitesi Hukuk Fakül- tesi Dergisi , Y. 2014, C. 18, S. 1, ss. 131-178. Metin Yüksel, “Avrupa Birliği Temel Haklar Şartı”, Ankara Üniversitesi SBF Dergisi , 2002, C. 57, S. 4, ss. 35-63. Odyakmaz Zehra/Güzel Oğuzhan, “İdarenin Uygulamaları Bakımından İdare, Etik ve Ahlak”, Ankara Barosu Dergisi , Y. 71, S. 2013/3, ss.19-55. Pabuçcu Hakan/Kırçoğlu Tülay, “İyi Yönetişim İlkeleri Bağlamında Kamu Denetçi- liği Kurumu: Kamu Görevlileri Algısı”, Ombudsman Akademik Dergisi , Y. 2018, Kamu Hizmetlerinde İyi Yönetim İlkeleri Özel Sayı: 1, ss. 329-362. Polater Yusuf Ziya, “Bilgi Edinme Hakkının Sınırları ve Devlet Sırrı”, TBB Dergisi , Y. 2016, S. 122, ss. 99-140. Seçkin Sinan/Üstün Gül, “İdari İşlemlerde Takdir Yetkisi ve Gerekçe İlkesi”, Marmara Üniversitesi Hukuk Fakültesi Hukuk Araştırmaları Dergisi , Y. 2015, C. 21, S. 2 (Prof. Dr. Mehmet Akif Aydın’a Armağan), ss. 509-533. Şanlı Atay Yeliz, “İdari İşlemde Başvuru Yollarının Gösterilmesi Yükümlülüğü”, TBB Dergisi , Y. 2011, S. 96, ss. 293-318. Şimşek Eren Ebru/Güven Ahmet, “Demokratik ve Şeffaf Yönetimi Anlamlandıran Bir Hak: Bilgi Edinme Hakkı”, Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi , C. 2, S. 1, ss. 257-272.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTQ3OTE1