Türkiye Barolar Birliği Dergisi 160.Sayı

208 Sosyal Medya Etkileyicilerinin Yaptığı Tanıtımların Örtülü Reklam Yasağı Bakımından ... Deryal Yahya/Korkmaz Yakup, Yeni Tüketici Hukuku, Adalet Yayınevi, Ankara 2015. Göle Celal, Ticaret Hukuku Açısından Aldatıcı Reklamlara Karşı Tüketicinin Korunması, Banka ve Ticaret Hukuku Enstitüsü, Ankara 1983. İnal Emirhan/Baysal, Başak, Reklam Hukuku ve Uygulaması, 12 Levha Yayınları, İstanbul 2008. Kara İlhan, Tüketici Hukuku, 1. Baskı, Engin Yayınevi Ankara 2015. Özel Çağlar, Tüketicinin Korunması Hukuku, Seçkin Yayınları, Ankara 2021. Pınar Hamdi, “Reklam Hukukunun Esasları”, Turgut Akıntürk’e Armağan, İstanbul 2008. Şahinci Dilek, İnternette Aldatıcı Reklam ve Reklam Verenlerin Sorumluluğu, Seçkin Yayıncılık, Ankara 2011, s. 57. (İnternet) Tekelioğlu, Numan, Tüketicinin Korunması Açısından Hukuka Aykırı Reklamlar, 12 Levha Yayınları, İstanbul 2016. Ülgen Hüseyin/ Helvacı Mehmet/ Kaya Arslan/ Nomer Ertan Füsun, Ticari İşletme Hukuku, Vedat Kitapçılık, İstanbul 2021. Zevkliler Aydın/Özel Çağlar, Tüketicinin Korunması Hukuku, Seçkin Yayınları Ankara 2016. Makaleler Akkaya Duygu Talih/ Akyol Ayşe / Gölbaşı Şimşek Gülhayat “The Effect Of Consumer Perceptıons On Theır Attıtude, Behavıor And Purchase Intentıon In Socıal Medıa Advertısıng” Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, C: 39, S: II, Aralık 2017, s. 364. Aksoy Mehmet Ali, “2005/29/AT Haksız Ticari Uygulamalar Direktifinde Düzenlenen Haksız Rekabet Halleri ve Uygulama Örnekleri”, İÜHFM, C. LXXIII, S. 1. Aktekin Uğur/Gürbüz Başak, “Türkiye’de Örtülü Reklamlar ve Uygulamada Durum”, Ankara Barosu Fikri Mülkiyet ve Rekabet Hukuku Dergisi, C:9, S:2009/4. Aydınoğlu Zeynep Nihal, “İdarenin Kanuniliği İlkesi Bağlamında İdari Yaptırımlar” Çankaya Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi, C:2, S:1, Y:2017. Bingöl K. Leyla, “Influencer’ların Yaptıkları Reklam ve Tanıtımlardan Kaynaklanan Tazminat Sorumluluğu” Terazi Hukuk Dergisi, C:16, S:178, Haziran 2021. Çamdereli Mete/Şener Nihal Kocabay, “Örtülü Reklamın Örtüsünü Aralamak”, Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, S.25. Erdem Jülide Gül, “Ölçülülük İlkesinin İdarenin Takdir Yetkisinin Kullanımındaki Yeri” AÜHFD, S:62, 2013. Oğurlu Yücel, “AİHM Kararları ve Türk İdare Hukukunda Temel Hak ve Özgürlüklerin Sınırlandırılmasında Bir Yargısal Denetim Ölçütü Olarak “Ölçülülük İlkesi”” DEÜHFD Turhan Tufan Yüce Armağanı, İzmir, 2001. Özdemir Hayrunnisa, “Aldatıcı Reklamlara Karşı Tüketicinin Korunması”, AÜHFD, C.4 S.3.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTQ3OTE1