Türkiye Barolar Birliği Dergisi 160.Sayı

209 TBB Dergisi 2022 (160) Alperen KORKMAZ Özdemir Semih Sırrı/Doğanay, M. Zahid “Bir Mecra Olarak Sosyal Medyanın Reklam Hukuku Açısından Değerlendirilmesi”, Uyuşmazlık Mahkemesi Dergisi, Y:7 S:13., Haziran 2019. Özkaya Özlüler Ilgın, “İdari Yaptırımların Özellikleri ve Çevre Kanunu”, Ankara Barosu Dergisi, 2015/1. Sarıtaş Ayşe, “Sosyal Medya Reklamlarında Fenomen Kullanımı ve Reklam İzleme Tercihi”, The Journal of International Scientific Researches, 2018. Şahinci Dilek, “6502 sayılı Yeni Tüketici Kanunundaki Reklam Hükümlerine Eleştirel Bir Bakış”, Terazi Hukuk Dergisi, C:9, S:89. İnternet Kaynakları https://www.ticaret.gov.tr/tuketici/ticari-reklamlar/reklam-kurulu-kararlari https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ALL/?uri=celex%3A31984L0450 https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A31989L0552 https://tr.wikipedia.org/wiki/Sosyal_medya https://www.inta.org/wp-content/uploads/public-files/advocacy/committee-reports/Recent-Developments-in-Influencer-Marketing-and-Unfair-Competition. pdf https://ec.europa.eu/info/sites/default/files/osm-final-report_en.pdf Yiğit Yıldız/ Dilara Esen, “Türk Hukuku ve Influencer Marketing”, https://www. mondaq.com/turkey/social-media/1059842/trk-hukuku-ve-influencermarket305ng https://www.morogluarseven.com/tr/news-and-publications/dogrusuyla-yanlisiyla-turkiyede-reklam-hukuku/ https://tuketici.ticaret.gov.tr/duyurular/sosyal-medya-etkileyicileri-tarafindan-yapilan-ticari-reklam-ve-haksiz-ticari-uyg (E.T.:10/3/2022) https://tr-tr.facebook.com/help/instagram/581066165581870 (E.T.:14/3/2022) Tezler Atilla Yörük Pelin, Reklamların Haksız Rekabet Boyutu Karşısında Tüketicilerin Korunması, T.C. İstanbul Kültür Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yayınlanmamış Doktora Tezi, İstanbul 2018. Can Lütfiye, Sosyal Medya Reklamlarının Markaya Yönelik Tutuma Etkisi: Facebook Üzerinde Bir Uygulama, Sakarya Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yüksek Lisans Tezi, Sakarya 2016. Dişbudak, Aylin, Türk Hukukunda Aldatıcı Reklamlar, Gazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara 2007. Erol Arzu, Türk Hukukunda Örtülü Reklam, İstanbul Şehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Yüksek Lisans Tezi, 2017. İçöz Derya, Aldatıcı Reklamlara Karşı Tüketicinin Korunması, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, İstanbul, 2008.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTQ3OTE1