Previous Page  387 / 405 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 387 / 405 Next Page
Page Background

386

Güçlü Bir Hukuk Devleti için Etik, Demokratik, Laik Eğitim Sistemi ve Eğitim Hukuku

Değirmenci Nigar, Kaya Büşra, “2014 Başkanlık Seçim Sürecinde Gençlerde Siyasal

Güven ve Sinizm”. Toplum ve Demokrasi Dergisi.2015, Ocak-Aralık, s.109.

Demirci Fatih, “1982 Anayasası’nda Demokratik Devlet İlkesi: Kavramsal ve Yapısal

Bir Analiz Denemesi” Gazi Üniversitesi Hukuk Fakültesi Dergisi, Ankara 2008,

C. XII, Y. 2008, S. 1-2

Demiralp Yekta, ‘Erken Dönem Osmanlı Medreseleri (1300-1500)’.Doktora Tezi, Ege

Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İzmir 1997.

Demirel Özcan, Eğitim Sözlüğü, Pegem A Yayıncılık, Ankara 2001, s.42

Demirel Özcan, Öğretim İlke ve Yöntemleri Öğretme Sanatı, Pegem A Yayıncılık,

Ankara 2015, 21. Baskı, s.6

Demirkol Murat, “İslam Ahlak Felsefesinde Erdem Kavramı”. International Journal

of Science Culture and Sport. Yıl 2014, Haziran Sayısı, s 266-283. http://www.

iscsjournal.com/

adresinden 26.09.2016 tarihinde alınmıştır.

Efendioğlu Yılmaz, ‘Hukuk Hukukun Üstünlüğü’, Hukuk Devleti,

Ankara Barosu Der-

gisi,

Ankara 2001, Sf:29 A.

Erat Veysel, “Türkiye’de Cumhurbaşkanının Halk Tarafından Seçilmesinin Hükümet

Sistemi Üzerine Etkileri”,

Yönetim Bilimleri Dergisi,

Açık Dergi Sistemleri 2015, C.

13, S. 25, ss. 325-355.

Erdoğan Mustafa, Anayasal Demokrasi, Ankara 2010, Siyasal Kitapevi, 8. Baskı , s.241.

Erkan Hüsnü, Bilgi Toplumu ve Ekonomik Gelişme, Türkiye İş Bankası Kültür Yayın-

ları, 4. Baskı,

ab.org.tr/ab06/bildiri/236.do,

adresinden 10.09.2016 erişim tarihin-

de alınmıştır.

Erkılıç Turan A., ‘Felsefi Akımlar ve Eğitim Felsefesi Akımları’, Boyacı, A. (Editör)

Eğitim Sosyolojisi ve Felsefesi, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bi-

limleri Bölümü Yayını, No: 973, Eskişehir 2008, s.3

Eroğlu Ayşe, “Henri Bergson’da Bilinç Sezgi İlişkisi”,

SDÜ Fen Edebiyat Fakültesi Sosyal

Bilimler Dergisi,

Aralık 2012, Sayı 27, ss.81-102

Fletcher George P., Basic Concepts of Legal Thought, Oxford University Press, Ncw

York, s.12.

Gökçe Feyyat, ‘Öğretmen ve Velilerin, Öğrencilerin Okulda Geçirdikleri Zaman,

Ders ve Dinlenme Süreleri ile Tatiller ve Okul Dönemleri Konusundaki Görüşle-

ri’,

Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri Dergisi,

Ankara 2012, Güz/12(4), ss 2541-

2560

Gutek, Gerald I. Eğitimde Felsefi ve İdeolojik Yaklaşımlar. Çeviri: Doç Dr. Nesrin

Kale. Ankara 2014, Ütopya Yayınevi, 3. Baskı,

Güneş, Bilal, “Paradigma Kavramı Işığında Bilimsel Devrimlerin Yapısı ve Bilim Sa-

vaşları”.

Türk Eğitim Bilimleri Dergisi,

Ankara, 2003 Cilt:1, Sayı:1, s.26-31

Hewlett Nick, “Democracy: LiberL and Direct ”, Editors: Gary Browning, Abigail

Halcli and Frank Webster, Understanding Contemporary Society: Theories of

the Present, Sage Publications, London 2000, ss.165-177.

Kağıtçıbaşı Çiğdem, Yeni İnsan ve İnsanlar, Evrim Yayınevi, İstanbul 1999, (10.

Baskı).s. 37