Previous Page  369 / 473 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 369 / 473 Next Page
Page Background

Türk Ticaret Kanununda Düzenlenen Gerçek Dışı veya Yanıltıcı Açıklamada Bulunma Suçu

368

Özdemir Harunnisa, “Aldatıcı Reklamlara Karşı Tüketicilerin Korunması”,

AÜHFD,

C. 53, Sa.3, 2004, s. 62-90.

Özgenç İzzet, Türk Ceza Hukuku Genel Hükümler, Seçkin Yayınevi, Ankara, 6. Bası

2011.

Özkan Özgül, “Tüketici Hukuku Bakımından Ticari Reklamlar ve Tabi Olduğu Hü-

kümler”,

Ankara Barosu Dergisi

, 1997/4, s. 3-43.

Pedrazzini Mario M./Pedrazzini Federico A., Unlauterer Wettbewerb UWG, Stämpfli

Verlag AG Bern, 2002.

Peifer Karl-Nikolaus/Boesenberg, Ulrich: Lauterkeitsrecht, das UWG in Systematik

und Fallbearbeitung, de Gruyter Studium, Walter de Gruyter, 2011.

Pınar Hamdi, “Reklam ve Satış Yöntemlerine İlişkin Haksız Rekabet Halleri”,

MÜHF-

HAD,

Cilt: 18, Sayı: 2, Yıl: 2012, s. 129-156.

Poroy Reha/Yasaman, Hamdi, Ticari İşletme Hukuku, 14. bs., Vedat Kitapçılık, İstan-

bul, 2012.

Rittzer Fritz, Wettbewerbs und Kartellrecht: eine Systematische Darstellung des de-

utschen und europaishen Rechts für Studium und Praxis, C.F. Müller Verlag

Heilderberg, 5. Neuarbeitete Auflage, 1995.

Sosnitza, Olaf (Bölüm yazarı), Gesetz gegen den unlauteren Wettbewerb, Yay. Haz.:

Ansgar Ohly, Olaf Sosnitza, , 6. bs., Verlag C.H. Beck, 2014, § 5.

Şahin Oya, Aldatıcı-Yanıltıcı Reklamlara Karşı Tüketicinin Korunması, İstanbul Üni-

versitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Özel Hukuk Anabilim Dalı, Yüksek Lisans

Tezi, İstanbul, 1989.

Teoman Ömer, “Reklamlara İlişkin Haksız Rekabet Uyuşmazlıkları”,

İstanbul Üni-

versitesi Hukuk Araştı

rma ve Uygulama Merkezi Uluslararası Reklam Hukuku

Sempozyumu (8-9 Mayıs 2008), Oniki Levha, 2009, s. 57-70.

Wandke Artur-Axel, Medienrecht Praxishandsbuch, 2. Auflage, Band 3, Wettbe-

werbs- und Werberecht, Walter de Gruyter GmbH & Co. K.G, 2011.

Weidert Stefan (Bölüm yazarı), Gesetz gegen den unlauteren Wettbewerb (UWG),

Yay. Haz.: Henning Harte-Bavendamm, Frauke Henning-Bodewig, 3. bs., Verlag

C.H. Beck, 2013, § 5 Abs. 1 S. 2 Nr. 1.

Willett Chris, “Fairness and Consumer Decision Making under the Unfair Commer-

cial Practices Directive”, J Consum Policy (2010) 33:247–273.

Yılmaz Mehmet, “Türk Ticaret Kanunu ve Türk Ticaret Kanunu Tasarısında Haksız

Rekabete İlişkin Genel Hükümlerin Karşılaştırılması ile Kötüleme ve Reklam-

lara İlişkin Özel Haksız Rekabet Halleri”,

İstanbul Barosu Dergisi

, C. 80, S. 4, Yıl:

2006, s. 1482-1483.