

TBB Dergisi 2012 (102)
Murat KORKMAZ
261
Descriptives
Skor Puanı
N Mean Std. Deviation Std. Error
95% Confidence Interval for Mean
Minimum Maximum
Lower Bound Upper Bound
İlköğretim 11 162,8182
16,73809 5,04672
151,5734
174,0630 131,00 192,00
Lise
10 164,6000
19,67062 6,22040
150,5285
178,6715 133,00 204,00
Yüksek okul
10 167,2000
14,11697 4,46418
157,1013
177,2987 134,00 187,00
Lisans
7 165,8571
12,41543 4,69259
154,3748
177,3395 153,00 189,00
Lisans üstü
4 164,2500
17,82087 8,91043
135,8930
192,6070 146,00 188,00
Total
42 164,9286
15,66788 2,41761
160,0461
169,8110 131,00 204,00
Yukarıdaki tabloda her eğitim düzeyine ilişkin memnuniyet skor
puanları için ortalama, standart sapma, standart hata, ortalama için %
5 önem seviyesinde çift yönlü güven sınırları, en küçük ve en büyük
değerleri gösterilmektedir.
Test of Homogeneity of Variances
Skor Puanı
Levene Statistic
df1
df2
Sig.
,468
4
37
,759
Yukarıdaki tabloda Levene varyans-homojenlik testi sonuçları
görülmektedir. Levene testi anlamlılık değerlerine göre memnuniyet
skor puanı için % 5 önem seviyesinde eğitim durumlarına göre gruplar
arası varyansların homojen olduğu saptanmıştır. Levene test istatisti-
ğinin anlamlılık değeri 0,759>0,05 olduğundan % 5 önem seviyesinde
gruplar arası varyansların homojen olduğu sonucuna varılmaktadır.
Bu durumda varyansların homojenliği varsayımının sağlandığı tespit
edilmektedir.
ANOVA
Skor Puanı
Sum of Squares
df
Mean Square
F
Sig.
Between Groups
109,542
4
27,386
,102
,981
Within Groups
9955,244
37
269,061
Total
10064,786
41