Background Image
Previous Page  262 / 473 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 262 / 473 Next Page
Page Background

TBB Dergisi 2012 (102)

Murat KORKMAZ

261

Descriptives

Skor Puanı

N Mean Std. Deviation Std. Error

95% Confidence Interval for Mean

Minimum Maximum

Lower Bound Upper Bound

İlköğretim 11 162,8182

16,73809 5,04672

151,5734

174,0630 131,00 192,00

Lise

10 164,6000

19,67062 6,22040

150,5285

178,6715 133,00 204,00

Yüksek okul

10 167,2000

14,11697 4,46418

157,1013

177,2987 134,00 187,00

Lisans

7 165,8571

12,41543 4,69259

154,3748

177,3395 153,00 189,00

Lisans üstü

4 164,2500

17,82087 8,91043

135,8930

192,6070 146,00 188,00

Total

42 164,9286

15,66788 2,41761

160,0461

169,8110 131,00 204,00

Yukarıdaki tabloda her eğitim düzeyine ilişkin memnuniyet skor

puanları için ortalama, standart sapma, standart hata, ortalama için %

5 önem seviyesinde çift yönlü güven sınırları, en küçük ve en büyük

değerleri gösterilmektedir.

Test of Homogeneity of Variances

Skor Puanı

Levene Statistic

df1

df2

Sig.

,468

4

37

,759

Yukarıdaki tabloda Levene varyans-homojenlik testi sonuçları

görülmektedir. Levene testi anlamlılık değerlerine göre memnuniyet

skor puanı için % 5 önem seviyesinde eğitim durumlarına göre gruplar

arası varyansların homojen olduğu saptanmıştır. Levene test istatisti-

ğinin anlamlılık değeri 0,759>0,05 olduğundan % 5 önem seviyesinde

gruplar arası varyansların homojen olduğu sonucuna varılmaktadır.

Bu durumda varyansların homojenliği varsayımının sağlandığı tespit

edilmektedir.

ANOVA

Skor Puanı

Sum of Squares

df

Mean Square

F

Sig.

Between Groups

109,542

4

27,386

,102

,981

Within Groups

9955,244

37

269,061

Total

10064,786

41