

Müvekkil Beklenti ve Tatmininin Avukat Tarafından Karşılanmasının...
262
Yukarıdaki tabloda tek yönlü varyans analizine ilişkin ANOVA
test sonuçları görülmektedir. Test sonucuna göre anlamlılık değeri
0,981>0,05 olduğu için % 5 hata payı ile bireylerin eğitim durumlarına
göre memnuniyet skor puanları arasında farklılık olmadığı sonucuna
varılmaktadır. Sonuç olarak bireylerin eğitim durumlarına göre avu-
katlarından memnuniyet düzeyleri arasında anlamlı bir farklılık bu-
lunmadığı belirlenmektedir.
Yukarıdaki grafikte her eğitim düzeyindeki bireyler için memnu-
niyet skor puanlarının ortalama değerleri gösterilmektedir. Sayısal
olarak incelendiğinde eğitim düzeylerine göre farklılık görülmektedir.
Ancak bu farklılık sayısal olarak düşük düzeydedir ve istatistiksel açı-
dan anlamlı değildir.
Descriptives
Skor Puanı
N
Mean Std. Deviation Std. Error
95% Confidence Interval for
Mean
Mini-
mum
Maximum
Lower Bound Upper Bound
21-30
9
166,6667 14,62874 4,87625 155,4220
177,9113 133,00 180,00
31-40
15
164,0667 12,46977 3,21968 157,1611
170,9722 146,00 188,00
41-50
9
170,2222 19,53060 6,51020 155,2097
185,2348 134,00 204,00
51 ve üzeri
9
159,3333 17,86057 5,95352 145,6045
173,0622 131,00 192,00
Total
42
164,9286 15,66788 2,41761 160,0461
169,8110 131,00 204,00
Yukarıdaki tabloda bireylerin yaş gruplarına ilişkin memnuniyet
skor puanları için ortalama, standart sapma, standart hata, ortalama
için % 5 önem seviyesinde çift yönlü güven sınırları, en küçük ve en
büyük değerleri gösterilmektedir.